wtorek, 12 lutego 2019
Kompas matematyczny - ZEGAR
Oto najprawdziwszy w świecie zegar.
Niestety, czasami trochę się spieszy. Może ktoś ma pomysł, jak go naprawić?
Szczegóły projektu: https://scratch.mit.edu/projects/246933556/
Kompas matematyczny - kolejna odsłona
Kolejna edycja zajęć współfinansowanych przez Fundację MBanku już za nami. W tym roku powstało kilka projektów, których tworzenie wymagało zrozumienia i zastosowałania różnych zagadnień matematycznych. Gotowe aplikacje można wykorzystywać do nauki matematyki w szkole i w domu.
Szczegóły projektu na stronie: https://scratch.mit.edu/projects/263521237/
piątek, 11 maja 2018
Kto jest najszybszy?
Ostatnio na zajęciach pojawiło się pytanie: Jak zrobić tabelę wyników? Hmm... W ten sposób powstała ta prosta gierka :) Wyniki graczy dopisywane są do listy w kolejności od najlepszego do najsłabszego, tworząc w ten sposób ranking dziesięciu najlepszych graczy. Zachęcam do zabawy :)
Szczegóły projektu można obejrzeć na stronie: https://scratch.mit.edu/projects/222128346/
poniedziałek, 19 marca 2018
Ping pong w starym stylu :)
Oto oldskulowa dwuosobowa gra zręcznościowa. Stworzyliśmy ją z ośmio- i dziewięciolatkami na sobotnich warsztatach w Społecznej Jedynce.
Odbijaj piłkę i łap punkty :) Sterowanie: Gracz 1: W i S, Gracz 2: strzałka w górę, strzałka w dół.
Podziękowania dla @Tigersoft i pozdrowienia dla Mistrzów Kodowania :)
sobota, 9 grudnia 2017
Rachmistrz doskonały :)
Program, który również powstał na sobotnich warsztatach "Matematyka ze Scratchem" realizowanych w ramach projektu mPotęga, przyda się każdemu :). Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom zajęć :) Stworzyliście piękne skrypty :) INSTRUKCJA: Podaj dwie liczby, wybierz działanie. Piesek zrobi resztę ;)
Rozeta
Ten program inspirowany skryptami Mistrzów Kodowania powstał na sobotnich warsztatach "Matematyka ze Scratchem" realizowanych w Pierwszej Społecznej Szkole Podstawowej w Gdyni w ramach projektu mPotęga.
Bardzo dziękuję moim drogim scratch'erom :) Daliście radę, brawo :) Z całego serca dziękuję również nieocenionej Pani Beatce :) INSTRUKCJA: Za pomocą suwaków ustaw ilość i długość boków. Kliknij START :)
środa, 6 grudnia 2017
Matematyka ze Scratchem II
Oto kolejny program, który powstał w czasie sobotnich warsztatów programistycznych "Matematyka ze Scratchem" realizowanych w ramach projektu Kompas matematyczny II dofinansowanego przez Fundację mBanku. Wkrótce spotkamy się znowu :)
Subskrybuj:
Posty (Atom)